Uitkijken naar ...

1 oktober 2012

Hoi,

We zijn momenteel een week voor vertek en we staan te popelen om te vertrekken. We leven al een beetje uit onze koffer want we zijn momenteel niet meer woonachtig te Berchem. Onze huurders zijn ingetrokken in het huis en wij wonen momenteel in het appartement van Tommy. Dagelijks bezoeken wij het via via-reiscafé om te internetten en om de laatste dingen te regelen. Ik heb de geplande route net op de kaart aangeduid zodat jullie ons echt kunnen volgen van dag tot dag. Uiteraard zal deze route gewijzigd worden maar zo hebben jullie toch een idee hé. Deze week zit vol met afscheidsnatjes en -droogjes en ook mevrouw Dewulf ( gynaecoloog ) mag ons verwachten voor een laatste echo voor vertek. Ons meisje zal nu zo'n 15 cm zijn en voor de slimmeriken onder ons, das een halve lat (van 30 cm) ! Ik heb ook gelezen dat ze sinds deze week voorzien is van wenkbrauwen en wimpers dus we spreken niet meer van een embryo, maar wel van een foetus. Ik deel dit even mee omdat sommige vriendjes, vriendinnekes en oudjes het spijtig vinden dat ze de zwangerschap de komende vier maanden niet echt van dichtbij kunnen volgen. Ik zal dus mijn best doen om zo nu en dan mijn buik te fotograferen zodat jullie in februari niet schrikken van mijn rondere vormen :) In Amerika zullen we geen gynaecoloog bezoeken, maar in Bangkok zullen we wel enkele testjes doen om de gezondheid van ons Pica te checken. Een gynaecologisch onderzoek in Bangkok, een ervaring op zich, me dunkt! Goed, tot dusver de neerslag van onze voorbereidingen. Het volgende blogbericht zal vanuit New York verstuurd worden. Whoopie!

x

1. Winnie:
    4 oktober 2012
    Oh zo spannend allemaal! Tot van't weekend nog hé?! x
  2. Jef en Nans:
    5 oktober 2012
    Eerst nog Meer kermis !!!! :-)
  3. Tonia en Jos:
    7 oktober 2012
    Gelukt! Jullie blog gevonden! Geniet nog eventjes van het belgenlandje...en good-luck! Het is hier "anders" ook niet slecht!
  4. FIE:
    9 oktober 2012
    By By, we'll miss you !
  5. Magd:
    9 oktober 2012
    Hey, daarstraks nog aan de telefoon en nu vliegen jullie de oceaan over!! Geniet er van en laat ons toch maar een beetje mee genieten van de zwangerschap en de reis!!?? Groetjes Magd en Pa.